Νέα Προιόντα

Newsletter

Γίνετε συνδρομητές και ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες προσφορές.

 

Διαβάστε με προσοχή και ακολουθήστε τις οδηγίες χρήσης του κάθε προϊόντος. Λανθασμένη χρήση οδηγεί σε μόνιμη βλάβη και ακυρώνει την εγγύηση σας. Προτείνουμε επίσης να διαβάσετε όλες τις ερωτήσεις και απαντήσεις στην σελίδα αυτή, ανεξάρτητα από το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε...

 

Συχνές ερωτήσεις και αντιμετώπιση προβλημάτων
 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν βγάζει ατμό.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

1. Αν η λυχνία της μπαταρίας ανάβει όταν ρουφάμε σιγουρευτείτε πως έχετε γεμίσει το φίλτρο-αμπούλα με υγρό αναπλήρωσης, το έχετε κουμπώσει σωστά στον ατμοποιητή και πως το υγρό ρέει ανεμπόδιστα.

 

Λειτουργία του ηλεκτρονικού σας τσιγάρου με στεγνό ατμοποιητή θα οδηγήσει σε μόνιμη βλάβη.  Ακόμα και 2 εισπνοές μπορεί να είναι αρκετές για να καταστρέψουν τον ατμοποιητή. Καμένοι ατμοποιητές δεν καλύπτονται από εγγύηση.

 

Εξετάστε τις επαφές τις μπαταρίας και του ατμοποιητή και βεβαιωθείτε πως είναι καθαρές. Αν όχι καθαρίστε με αλκοολούχο διάλυμα. Τέλος με την βοήθεια κάποιου φίλου με λίγες τεχνικές γνώσεις βεβαιωθείτε πως οι επαφές μπαταρίας και ατμοποιητή έρχονται σε επαφή. Ο εσωτερικός πόλος της μπαταρίας πιθανόν να μετακινηθεί στο εσωτερικό εφόσον την βιδώσετε σφιχτά στον φορτιστή. Με ένα μικρό και λεπτό κατσαβιδάκι ή καρφίτσα μπορείτε να μετακινήσετε και να ανασηκώσετε τον εσωτερικό πόλο και να προσπαθήσετε εκ νέου.

 

2. Αν η λυχνία της μπαταρίας δεν ανάβει όταν ρουφάμε τότε το πιθανότερο είναι να μην έχει φορτιστεί. Εξετάστε τον USB φορτιστή σας.  Eφόσον ο φορτιστής USB έχει ενδεικτική λυχνία, κόκκινη ένδειξη δείχνει πως η μπαταρία σας φορτίζει, πράσινη ένδειξη δείχνει μπαταρία πλήρως φορτισμένη. Κόκκινη και πράσινη ένδειξη δείχνει πως η φόρτιση κοντεύει να ολοκληρωθεί. Εφόσον ο φορτιστής USB ΔΕΝ έχει ενδεικτική λυχνία, τo LED της μπαταρίας ανάβει για να δείξει την φόρτιση της και σβήνει όταν ολοκληρωθεί.

 

Τοποθετείστε τον USB φορτιστή σας σε αντάπτορα ρεύματος σε USB που γνωρίζετε πως λειτουργεί σίγουρα. Οι θύρες USB των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδικά των laptop εμφανίζουν πολύ συχνά πρόβλημα με αποτέλεσμα να μην φορτίζεται σωστά η μπαταρία σας.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Το ηλεκτρονικό τσιγάρο βγάζει λίγο ατμό.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Εξετάστε με προσοχή το σύστημα φίλτρου - αμπούλας - ατμοποιητή. Πιθανόν να έχει εγκλωβιστεί αέρας που εμποδίζει το υγρό να ρέει. Πιθανόν το υγρό σας να έχει μεγαλύτερη πυκνότητα από την κανονική ( τυχαίνει σε ορισμένες παρτίδες ) ή λόγω θερμοκρασίας περιβάλλοντος να έχει πήξει. Δοκιμάστε να αραιώσετε το υγρό σας προσθέτοντας περίπου 5% απιονισμένο νερό. Επίσης μπορείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα να τινάζετε το τσιγάρο σας ( όπως κάναμε παλιά με τα θερμόμετρα ) ώστε να απεγκλωβίσετε τυχόν αέρα στην αμπούλα.

 

Αν ο παραγόμενος ατμός εξακολουθεί να είναι λίγος μην συνεχίζεται να λειτουργείτε το ηλεκτρονικό σας τσιγάρο αν πρώτα δεν ανακαλύψετε την αιτία της δυσλειτουργίας.

 

Αν θέλετε μεγαλύτερη ποσότητα καπνού φροντίστε να ρουφάτε παρατεταμένα και με μεγαλύτερη διάρκεια από ότι με τα συνηθισμένα τσιγάρα. Δεν χρειάζεται να καταβάλλετε προσπάθεια, αλλά αποφεύγετε τις πολλές γρήγορες και κοφτές εισπνοές οι οποίες εξαντλούν γρήγορα την μπαταρία και δεν αποδίδουν μεγάλη ποσότητα καπνού. Προτείνουμε να αφήνετε διαστήματα 5 έως 10 δευτερολέπτων ή και περισσότερο μεταξύ διαδοχικών εισπνοών.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο φορτιστής μου λειτουργεί κανονικά αλλά η μπαταρία δεν φορτίζει.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Εξετάστε τις επαφές μπαταρίας και φορτιστή ότι είναι καθαρές. Καθαρίστε με αλκοολούχο διάλυμα. Τέλος με την βοήθεια κάποιου φίλου με λίγες τεχνικές γνώσεις βεβαιωθείτε πως οι επαφές μπαταρίας και φορτιστή έρχονται σε επαφή. Ο εσωτερικός πόλος της μπαταρίας πιθανόν να μετακινηθεί στο εσωτερικό εφόσον την βιδώσετε σφιχτά στον φορτιστή ή τον ατμοποιητή. Με ένα μικρό και λεπτό κατσαβιδάκιή καρφίτσα μπορείτε να μετακινήσετε και να ανασηκώσετε τον εσωτερικό πόλο και να προσπαθήσετε εκ νέου.

 

Σιγουρευτείτε πως έχετε δοκιμάσει να συνδέσετε τον USB φορτιστή σας σε αντάπτορα ρεύματος 220V σε USB που γνωρίζετε πως λειτουργεί σίγουρα. Οι θύρες USB των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδικά των laptop εμφανίζουν πολύ συχνά πρόβλημα με αποτέλεσμα να μην φορτίζεται σωστά η μπαταρία σας.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τοποθετώ την μπαταρία στον φορτιστή αλλά η λυχνία της δεν ανάβει (αφορά το μοντέλο R-Evo)

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Μάλλον μόλις παραλάβατε το ηλεκτρονικό σας τσιγάρο και η μπαταρία σας είναι ήδη φορτισμένη !

 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο φορτιστής μου δεν λειτουργεί ή βραχυκυκλώνει και θερμαίνεται υπερβολικά

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Την πρώτη φορά που φορτίζεται μια μπαταρία παρακολουθήστε τον φορτιστή για τυχόν υπερθέρμανση ( ο φορτιστής και η μπαταρία κατά την διάρκεια της φόρτισης δεν πρέπει να ζεσταίνονται ). Επίσης εάν παρατηρήσετε, την ώρα που βιδώνετε την μπαταρία, το LED της μπαταρίας να αναβοσβήνει και το λαμπάκι του φορτιστή έντονα κόκκινο ( αφορά φορτιστή με ενδεικτική λυχνία φόρτισης ), σταματήστε την φόρτιση και αφαιρέστε την μπαταρία. Ο φορτιστής σας βραχυκυκλώνει και θα προκληθεί ζημιά αν συνεχίσετε την φόρτιση. Προσπαθήστε να καθαρίσετε τις επαφές της μπαταρίας και του φορτιστή σας με καθαρό οινόπνευμα. Παρατηρήστε επίσης μήπως οι εσωτερικές επαφές τόσο της μπαταρίας αλλά και του φορτιστή είναι στην θέση τους ή έχουν για κάποιον λόγο μετακινηθεί και βραχυκυκλώνουν. Αν έχουν μετακινηθεί μπορείτε να τις επαναφέρετε στο κέντρο με μια καρφίτσα ή ένα ψιλό κατσαβιδάκι. Κατόπιν δοκιμάστε να βιδώσετε την μπαταρία με αργές κινήσεις ωσότου παρατηρήσετε αλλαγή στο χρώμα της ένδειξης φόρτισης. Μην βιδώνετε περισσότερο την μπαταρία. Παρακολουθήστε τον φορτιστή σας. Αν υπερθερμαίνεται είναι ακόμα βραχυκυκλωμένος και θα πρέπει να επιστραφεί για έλεγχο ή αντικατάσταση.

 

Σιγουρευτείτε πως έχετε δοκιμάσει τον USB φορτιστή σας σε αντάπτορα ρεύματος 220V σε USB που γνωρίζετε πως λειτουργεί σίγουρα. Οι θύρες USB των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδικά των laptop εμφανίζουν πολύ συχνά πρόβλημα με αποτέλεσμα να μην φορτίζεται σωστά η μπαταρία σας.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Το λαμπάκι του φορτιστή παραμένει μόνιμα κόκκινο

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Είναι πιθανόν να συμβεί. Αν η μπαταρία σας φορτίζει κανονικά αγνοήστε το.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο αντάπτορας ρεύματος 220V σε USB έχει ενδεικτική λυχνία που παραμένει πάντοτε κόκκινη και δεν έχει καμιά σχέση με τον φορτιστή USB του τσιγάρου σας.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η μπαταρία μου διαρκεί πολύ λίγο χρόνο

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Ο χρόνος λειτουργίας της μπαταρίας διαφέρει ανάλογα με το τρόπο χρήσης και δεν είναι εύκολο να οριστεί. Ένας καπνιστής των 10 τσιγάρων την ημέρα μπορεί με την ίδια μπαταρία να περάσει μια ολόκληρη ημέρα ενώ ένας καπνιστής των 2+ πακέτων την ημέρα μπορεί να εξαντλήσει την μπαταρία σε λίγα λεπτά. Σαν γενικό κανόνα έχετε στον νου σας πως πολλές γρήγορες και κοφτές εισπνοές εξαντλούν γρήγορα την μπαταρία.

 

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι η απόδοση της μπαταρίας πέφτει με τον χρόνο. Η συνήθης διάρκεια της είναι 200 με 300 επαναφορτίσεις και η απόδοση της πιθανόν να αρχίσει να μειώνεται μετά τις πρώτες 100 με 150 επαναφορτίσεις.

 

Σαν παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε ότι για έναν καπνιστή των 10 με 15 τσιγάρων την ημέρα, μια μπαταρία χωρητικότητας 180mAh θα πρέπει να διαρκέσει 1-2 ώρες, μια μπαταρία 320mAh 2-3 ώρες, μια μπαταρία 650mAh 5-6 ώρες ενώ μια μπαταρία των 900mAh περισσότερο από 7 ώρες. Οι χρόνοι δεν είναι απόλυτοι ούτε εγγυημένοι, δεν αναφέρονται σε συνεχή χρήση  και εξαρτώνται πέρα από τον τρόπο που καπνίζει καθένας και από πολλούς άλλους παράγοντες όπως η θερμοκρασία, ο τρόπος και η συχνότητα φόρτισης εκφόρτισης κλπ.

 

Αν υποβάλλετε οποιαδήποτε μπαταρία σε συνεχόμενη χρήση ( σαν να καπνίζουμε το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο, πράγμα που δεν συμβαίνει στην πράξη ) ο χρόνος λειτουργίας της μειώνετε δραματικά !

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο ατμοποιητής δεν αποδίδει πλέον πολύ ατμό.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Οι ατμοποιητές είναι αναλώσιμοι και πρέπει να αντικαθίστανται σε τακτά χρονικά διαστήματα.Η διάρκεια τους εξαρτάται από το μοντέλο του ηλεκτρονικού τσιγάρου που χρησιμοποιείτε καθώς και από την χρήση τους και κυμαίνεται από μερικές ημέρες μέχρι και μερικές εβδομάδες. Φροντίζοντας να μην τους χρησιμοποιούμε στεγνούς αυξάνεται το προσδόκιμο όριο ζωής τους. Όταν μειώνεται η ποσότητα του παραγόμενου ατμού μπορείτε να δοκιμάσετε να τους πλύνετε με χλιαρό νερό. Κατόπιν αφήστε τους να στεγνώσουν για 24 με 48 ώρες και δοκιμάστε τους εκ νέου. Σαν τελική λύση μπορείτε να δοκιμάσετε να τους καθαρίσετε με αλκοολούχο διάλυμα.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Χρόνος λειτουργίας του ατμοποιητή και εγγύηση

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω οι ατμοποιητές σε όλα τα μοντέλα ηλεκτρονικών τσιγάρων είναι αναλώσιμοι. Είναι λοιπόν φυσιολογικό η απόδοση τους να μειώνεται με την χρήση και σε κάποια στιγμή να παύουν να λειτουργούν. Ο χρόνος ζωής κάθε ατμοποιητή εξαρτάται από το μοντέλο του ηλεκτρονικού τσιγάρου καθώς και από την χρήση του και δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί. Είναι πολύ λογικό ένας καπνιστής των 5 με 10 τσιγάρων την ημέρα να χρειάζεται έναν ατμοποιητή κάθε μήνα και ένας καπνιστής των 2 πακέτων την ημέρα,  έναν ατμοποιητή κάθε εβδομάδα. Παίζει επίσης ρόλο ο τρόπος που καπνίζει καθένας μας... άλλος καπνιστής ρουφά με διάρκεια 1 δευτερολέπτου και άλλος με διπλάσια και περισσότερη διάρκεια. Στην δεύτερη περίπτωση ο χρόνος λειτουργίας του ατμοποιητή μας μειώνετε στο μισό και ακόμα περισσότερο.

 

Επίσης η απρόσεχτη και  κακή χρήση μειώνει δραματικά τον χρόνο ζωής τους. Πιο συχνό παράδειγμα κακής χρήσης αποτελεί η λειτουργία τους χωρίς υγρό αναπλήρωσης. Απρόσεχτο πάτημα της μπαταρίας πριν τοποθετήσουμε το φίλτρο με το υγρό αναπλήρωσης ή κατά την διάρκεια της πλήρωσης του φίλτρου, συνεχή πατήματα της μπαταρίας όταν τοποθετούμε το ηλεκτρονικό μας τσιγάρο σε τσέπες ή τσάντες και άλλα παρόμοια περιστατικά μπορούν να καταστρέψουν τον ατμοποιητή μας ακαριαία. Συχνά επίσης παρατηρούνται βλάβες από πτώση του ηλεκτρονικού τσιγάρου έστω και από μικρό ύψος. Τέλος καλό θα είναι, μόλις προμηθευτούμε το νέο ηλεκτρονικό μας τσιγάρο να αποφεύγουμε να το δώσουμε σε όλους μας τους φίλους και τους συγγενείς μας να το δοκιμάσουν, εκτός και αν έχουμε προνοήσει να προμηθευτούμε επιπλέον ατμοποιητές.

 

Παρόλα τα παραπάνω, καλύπτουμε με εγγύηση 60 ημερών τους ατμοποιητές των μοντέλων R-Evo καιEGO-Slim διότι τα προιόντα αυτά απευθύνονται σε καπνιστές σχετικά λίγων τσιγάρων ημερησίως. Δεν μπορούμε όμως να προσφέρουμε εγγύηση στα προιόντα EGO-XL και V-POWER τα οποία απευθύνονται σε καπνιστές πολλών τσιγάρων την ημέρα ενώ δεν υπάρχει και σαφής τρόπος εξακρίβωσης της αιτίας που προκάλεσε την βλάβη και αν αυτή οφείλεται σε υπαιτιότητα του χρήστη ή σε ελάττωμα της συσκευής.

 

Σε κάθε περίπτωση όμως, αν πιστεύετε πως ο ατμοποιητής σας έπαψε να λειτουργεί, όχι λόγω κακής και απρόσεχτης χρήσης και εντός των πρώτων 2-3 ημερών από την προμήθεια του ηλεκτρονικού σας τσιγάρου παρακαλούμε να τον επιστρέψετε για έλεγχο ακολουθώντας τις οδηγίες στο τέλος της σελίδας αυτής. Αν οι τεχνικοί μας αποφασίσουν ότι πράγματι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα τότε θα γίνετε αντικατάσταση. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να επωφεληθείτε της έκπτωσης 50% που προσφέρουμε σε όλους μας τους πελάτες και σε όλα τα ανταλλακτικά.

 

Στο μοντέλο EGO-Supreme ο ατμοποιητής καλύπτεται από εγγύηση λόγω της κορυφαίας ποιότητας κατασκευής του !

 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πατώντας τον διακόπτη της μπαταρίας αυτή δεν ενεργοποιείται (αφορά τα προιόντα EGO-XL και V-Power)

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Οι μπαταρίες EGO-XLκαι V-Power έχουν σύστημα προστασίας 5 κλικ για να προφυλάσσουν το ηλεκτρονικό σας τσιγάρο όταν δεν το χρησιμοποιείτε. Πατήστε γρήγορα τον διακόπτη της μπαταρίας 5 συνεχόμενες φορές ώστε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το σύστημα προστασίας. Το LED της μπαταρίας αναβοσβήνει για επιβεβαίωση.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Διαρροή υγρού αναπλήρωσης

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Σε όλα τα μοντέλα ηλεκτρονικών τσιγάρων που κυκλοφορούν η διαδικασία ατμοποίησης δημιουργεί υδρατμούς. Οι υδρατμοί αυτοί υγροποιούνται κυρίως γύρω από τον ατμοποιητή και το φίλτρο - δεξαμενή. Θα πρέπει σε τακτά διαστήματα να αφαιρείται τον ατμοποιητή και το φίλτρο και να τα καθαρίζεται απομακρύνοντας τους υγροποιημένους υδρατμούς και για να μην έρχονται στο στόμα σας αλλά και για να αποφεύγετε δυσλειτουργίες.

 

Οι υδρατμοί περιέχουν μόνον φυτική γλυκερίνη και είναι ακίνδυνοι.

 

Αν ατμίζοντας σας έρχετε μαγαλύτερη ποσότητα υγρού αναπλήρωσης στο στόμα ( το οποίο είναι ακίνδυνο αλλά πιθανόν να σας φανεί πικρό ) θα πρέπει να ελέγξετε την πηγή της διαρροής:

 

R-Evo

 Η πιο συνηθισμένη αιτία και ειδικότερα στο μοντέλο R-Evo είναι να έχει τρυπήσει η αμπούλα. Αντικαταστείτε την την με καινούργια. Αν συνεχίζει να υπάρχει διαρροή τότε η αμπούλα δεν εφαρμόζει σωστά στο στόμιο του ατμοποιητή. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους αλλά κυρίως λόγω υπερθέρμανσης του ατμοποιητή. Αν το τσιγάρο σας δεν παράγει ικανοποιητικό ατμό και συνεχίσετε να ρουφάτε με επιμονή χωρίς να αναζητήσετε τον λόγο της δυσλειτουργίας,  η θερμοκρασία αυξάνει πολύ με αποτέλεσμα  το στόμιο του ατμοποιητή να παραμορφωθεί και ακολούθως να καταστρέφει και τα φιλτράκια - αμπούλες. Χρησιμοποιήστε νέο ατμοποιητή και νέο φίλτρο - αμπούλα. Εναλλακτικά πριν τοποθετήσετε την αμπούλα στο φίλτρο τοποθετείστε στο πίσω μέρος του κενού φίλτρου ένα πολύ μικρό κομμάτι χαρτίκουζίνας το οποίο να εμποδίζει την αμπούλα να εισχωρήσει βαθύτερα και να την συγκρατεί σταθερά στον ατμοποιητή. Φυσικά φροντίστε να μην φράξετε την τρύπα από την οποία εισπνέετε.

 

Ego- Slim, EGO-XL

Η πιο συνηθισμένη αιτία διαρροής είναι το φίλτρο - δεξαμενή να είναι διαρρηγμένη. Αντικαταστείτε με καινούργια.Έχει επίσης παρατηρηθεί μια παρτίδα μαύρων φίλτρων EGO-Slim με τάση διαρροής εφόσον υπερθερμανθούν. Εάν έχετε προμηθευτεί μαύρα φίλτρα και αντιμετωπίζετε πρόβλημα παρακαλώ ζητήστε αντικατάσταση.

 

V-Power

Ο ατμοποιητής στο μοντέλο V-Power μπορεί να αναπληρωθεί συγκεκριμένες φορές. Επίσης αν δεν είστε προσεκτικοί στην διαδικασία αναπλήρωσης πιθανόν να μετακινήσετε το μαλακό πλαστικό το οποίο συγκρατεί το υγρό στην δεξαμενή. Μπορείτε να το επαναφέρετε χρησιμοποιώντας μια λεπτή λαβίδα. Άλλη συνηθισμένη αιτία διαρροής είναι η δεξαμενή του ατμοποιητή να έχει διαρραγεί. Παρατηρείστε προσεκτικά και αντικαταστήστε τον ατμοποιητή με άλλον καινούργιο.

 

Ego-Supreme

Είναι σημαντικό να μην υπερπληρώνετε την δεξαμενή με υγρό αναπλήρωσης. Γεμίστε τόσο ώστε η στάθμη του υγρού να διακρίνετε από το παράθυρο. Γεμίστε γρήγορα και τοποθετήστε αμέσως την βαλβίδα ! Καθυστέρηση στην τοποθέτηση της βαλβίδας θα έχει σαν αποτέλεσμα την διαρροή υγρού στο κέλυφος του ατμοποιητή !
Σε κάθε αναπλήρωση της δεξαμενής και μέχρις ότου τοποθετήσετε την βαλβίδα πιθανόν να υπάρξει μικρή διαρροή του υγρού στο κέλυφος του ατμοποιητή. Μετά από συνεχή γεμίσματα το υγρό μπορεί να περάσει στην μπαταρία και να προξενήσει ζημιά. Αποσυναρμολογείτε τον ατμοποιητή από την μπαταρία καθημερινά, ελέγχετε για τυχόν διαρροή και καθαρίστε τις επαφές.Eίναι σημαντικό να θυμάστε πως πρέπει να τοποθετείτε την βαλβίδα γρήγορα στην θέση της μετά από κάθε γέμισμα !

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Το ηλεκτρονικό μου τσιγάρο κάνει θόρυβο κατά την εισπνοή

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Ένας μικρός συριγμός είναι φυσιολογικός κατά την διάρκεια της εισπνοής. Φροντίστε να μην κρατάτε το ηλεκτρονικό σας τσιγάρο με τέτοιο τρόπο ώστε να φράζετε την δίοδο του αέρα (συνήθως η δίοδος του αέρα βρίσκεται στον ατμοποιητή στο σημείο που ενώνεται με την μπαταρία). Αν παρατηρείτε ποιο έντονο συριγμό δοκιμάστε να ξεσφίξετε ελάχιστα τον ατμοποιητή από την μπαταρία ώστε να διευκολύνετε την ροή του αέρα. Αν ο συριγμός δεν ελαττωθεί πιθανόν ο ατμοποιητής σας να θέλει αντικατάσταση.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως θα επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Κάθε ελαττωματική συσκευή στην διάρκεια της εγγύησης αντικαθιστάται. Το προϊόν ή το ελαττωματικό μέρος θα πρέπει να επιστραφεί στην έδρα της εταιρείας μας Ηλία Ηλιού 82, 11744, Νέος Κόσμος, Αθήνα για έλεγχο και κατόπιν να αντικατασταθεί με νέο. Μαζί πρέπει να εσωκλείετε φωτοτυπία της απόδειξης πληρωμής, τα πλήρη στοιχεία σας και περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Προϊόντα που παραλαμβάνονται με ελλιπή στοιχεία δεν επιστρέφονται. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη ενώ τα έξοδα επαναποστολής βαρύνουν την εταιρεία.

 

Φροντίστε να συσκευάζετε με προσοχή τα προϊόντα που επιστρέφετε. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν απώλειες ή φθορά κατά την επιστροφή.

 

Ο χρόνος ελέγχου ποικίλει ανάλογα με τον φόρτο εργασίας του τεχνικού τμήματος.

 

Αν κατά την διάρκεια της εγγύησης διαπιστωθεί πως μηχανισμοί ηλεκτρονικών τσιγάρων δεν λειτουργούν λόγω κακής χρήσης, παρόλο που δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, έχετε δικαίωμα 50% έκπτωσης στην αγορά νέων ανταλλακτικών αφού προσκομίσετε τον μηχανισμό που δεν λειτουργεί.

 

ΣΗΜ: Όταν ο ίδιος επιστρέφετε προϊόν σε κατάστημα μας, παρακαλούμε μην απαιτείτε να γίνει έλεγχος την ίδια στιγμή. Η διαδικασία χρειάζεται χρόνο, οι τεχνικοί μας πολύ πιθανόν να έχουν να κάνουν και άλλους ελέγχους ή εργασίες επισκευής  που προηγούνται, ενώ πάντοτε υπάρχει το ενδεχόμενο να μην είναι διαθέσιμοι την στιγμή εκείνη. Να είστε σίγουροι πως θα κάνουμε κάθε τι δυνατόν για να σας εξυπηρετήσουμε γρήγορα.Φροντίστε να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς.

 

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

 

ηλεκτρονικο τσιγαρο αγορα, hlektroniko tsigaro

ηλεκτρονικό κάπνισμα, ηλεκτρονική πίπα

hlektroniko kapnisma, διακοπή καπνίσματος

Χονδρική Πώληση, Λιανικη Χονδρικη Πωληση

Τo ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ και γενικότερα όλα τα προϊόντα ΕSmoke δεν πωλούνται ως συσκευές για την διακοπή

του καπνίσματος αλλά ως εναλλακτικός τρόπος καπνίσματος. Όλα τα προϊόντα απευθύνονται σε ενήλικες (απαγορεύεται

η πώληση τους σε άτομα κάτω των 18 ετών) ενώ δεν προτείνεται η χρήση τους από εγκύους και θηλάζουσες μητέρες.

esmoke.gr © 2008-2017 | ηλεκτρονικό τσιγάρο. All rights reserved.